May 29, 2012

it's only a paper moon

sēžu virtuvē pie galda (jo manā istabā uz galda ir pārāk liels haoss), klausos kā man muzicē un domāju, ko loģisku varētu šeit ierakstīt, jo īstenībā ir ļoti grūti, vismaz man, uzrakstīt šeit kaut ko tiešām sakarīgu, haha. :D laikam jau būs jāraksta tas pats, ko parasti rakstu- līdz vasarai 2dienas. bet pašlaik nav garīgais skaitīt dienas vai domāt par vasaru, jo paskatoties pa logu liekas, ka ir rudens nevis maija beigas. :( īstenībā ir tā, ka man ļoti patīk negaisi un lietus, bet, kad visu dienu ir apmācies, tad tas jau ir pārāk depresīvi. vismaz labi, ka pa brīvdienām bija labs laiks, jo tikos ar tiiiik ļoti sen neredzēto Marutu. sarunāju viņu pafočēt, tad nu nedaudz no mūsu meetinga. : )

6 comments:

  1. labas un profesionalas fotkaaas. man loti patik ieprieks pedeja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha profesionalas ? :D bet paldies tev : >

      Delete
  2. Tik stulbi, nevienā bilde viņa tiešām nav tavā skapī.
    Esmu vīlusies, bet bučas no bruņurupuču vienradža, kas grib ar tevi 7dien ar riteņiem! ;**

    P.s.s.s.s.s.s.s. Bildes lai gan nav uzņemtas skapī ir izcilas manu Anetežžž !! ;**

    ReplyDelete
  3. Beautiful photos, I like that sun glasses.

    ReplyDelete
  4. Perfect photos!!!
    http://lovestylemagic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. loti skaistas fotografijas ! : )

    ReplyDelete