June 3, 2012

take a ride on the magic bus

"laiks tik ātri skrien" un "paldies, ka izturējāt mūs astoņus/deviņus gadus" bija sestdienas top teikumi jeb es pabiju muzikas skolas izlaidumā. satiku daudz pazīstamos, bet šoreiz galvenokārt apsveicu mīļo Paulu. tā kā es arī eju muzikas skolā un nākamgad cerams, ka pabeigšu, redzēju kā tas viss notiek un varēšu gatavoties, haha :D nezinu kā pārējiem, bet es gaidu to dienu, kad saņemšu atestātu un vairs tur nekad nerādīšos. daudzi man ir prasījuši kāpēc es nepametu agrāk, ja jau man tik ļoti tas viss nepatīk. nezinu kā pārējiem, bet man ir grūti pamest iesākto, es vienmēr izdaru lietas līdz galam un šajā gadījumā es zināju, ka agrāk vai vēlāk nožēlošu to, ka pametu. bet tā kā man nākamgad arī būs muzikas skolas izlaidums, tad atpakaļceļa vairs nav, jo visas tās mocības es izturēju 8 gadus, tad gan jau, ka to vēlvienu arī! :)



5 comments:

  1. amazing photos!)



    http://fashioncomod.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Beautiful flowers!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: www.saboskirt.com
    BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

    ReplyDelete