June 20, 2012

yellow diamonds

..un jau atkal ir pagājis krietns laiciņš kopš es šeit esmu kaut ko likusi, atvainojiet par to. dažreiz es pat aizmirstu, ka man tāds blogs vispār ir, jo pēc idejas es blogot gribēju sākt tikai vasaras vidū, bet tik un tā ziemas beigās sāku šeit šiverēties un tā arī pagāja kāds mēnesis un blogs man beidzot arī bija gatavs, bet nu jā-nebija jau diez ko viegli. tāpēc es ar šo gribu pateikt lielu paldies visiem, kas apskatās un komentē, ja godīgi, tad necerēju uz tik lielu atsaucību no visiem, bet liels, liels paldies, ka atbalstat un palīdzat, es to tiešām ļoti, ļoti novērtēju. + arī ļoti jāpasakās Annai , jo manuprāt, ja nebūtu viņas, arī man bloga nebūtu.

 
junija sākumā pasvinējām Marutas omes dienu

Marutas ūber foršais Valters
      
Elizabete Titova pēdējās 4 bildēs // un diemžēl nākamais post būs tikai jūlija sākumā pirms ceļojuma, bet tik un tā stay tuned

3 comments:

  1. eeieii mes paarasti kopa pusam burbulus :( paldies ka ieliki linku hahah :D perfektaaas bildes anete, kaa vienmer!

    ReplyDelete
  2. ļoti skaistas bildes. :* tavs kaķis ir tik skaistsssss. (bučas viņam) ar nepacietību gaidu nākamo postu. :))

    ReplyDelete