July 19, 2012

revel the goodness in you

jūs pat nevarat iedomāties, cik liels slinkums man bija šeit ko ierakstīt. pēdējā laikā es esmu diez gan slinka, bieži vien es domāju par to kā būtu, ja es būtu pensionāre, varētu mierīgi sēdēt, nevajadzētu uztraukties, nopirktu sev daudz kaķus un mierīgi dzīvotu ar viņiem :D bet nu nē, nē, es esmu tomēr saņēmusies, kārtīgi esmu izbraukājusies ar riteni un kārtīgi esmu salijusi. tagad tik tiešām ir ļoti žēl, ka šovasar nav paveicies ar laiku, bet laikam divas pagājušās karstās vasaras bija par daudz un tgd vajag paņemt pauzi. bet tik un tā, varu saderēt, ka septembrī nebūs neviena lietaina diena, spīdēs saule un nebūs mākoņu.
anyway, jauku nedēļas nogali un izklaidējieties kārtīgi tie, kuri brauc uz Positivus. : )
 ar Danielu uzcepām 80 sushi 


6 comments:

  1. Lovely Blog. Please visit also mine and tell me what you think <3 <3 <3

    ReplyDelete
  2. You have a great blog! btw I just moved to a new blog, please check out my blog and if you like it follow me on bloglovin and google friend connect, I promise to do the same for you! xx
www.love-joice.com

    ReplyDelete
  3. This is a stunning collection of photos, so happy I stubbled across your blog! I love the one of the kitty, too cute!


    Treasure State

    ReplyDelete
  4. Hi ! I've just found you and then I started reading your blog at first I thought that's written in lithuania. Yeaahh it's weird but sometimes you can mix up two languages :))
    Soo you shot good moments and your blog design really good and simple ^.^
    Evia x

    ReplyDelete
  5. Ahh the strawberries look delicious.

    ReplyDelete